tisdag 29 maj 2012

trött..

Det är så skönt att få vara sådär behagligt trött (för visst finns det olika sortes trötthet... )


Jag tycker ofta att det ser så skönt ut när dom sover på tv, sängarna är så inbjudande på något konstigt vis.


Man kanske skulle sova på stranden under bar himmel i sommar.....nej fy vad otäckt, tänk om det kommer farliga djur eller ännnu värre....åska.

Idag har jag gjort mest ingenting, det är oxå skönt att få göra det ibland. Suttit framför datorn å "låtsashandlat" med den stora plånboken.
Drömmer om nytt till sommaren & en ny väska är alltid välkommen i min ägo. Norrmannen tycker att jag har tillräckligt, med vad vet han. Någonstans finns den ju där, den ultimata, perfekta väskan som jag ska ha resten av livet (sure) Måste bara prova mig fram lite först....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar