lördag 6 april 2013

i norska Boligdröm


Fler lördagar åt folket!!!
Eller vad säger ni....
Älskar att bara vara hemma & flytta runt på grejer
Ta med mig kaffekoppen ut & sola mig mot husväggen
Bläddra i tidningar & ha nyhetsmorgon på i bakgrunden


såg denna igår & instämmer med alla andra.....så otroligt bra!!!

Idag har jag inte löst några världsproblem
Men däremot har jag svarat på intervjufrågor
Bilderna som togs i vårt hem för ett par veckor sedan
(se tidigare inlägg)
Har sålts till norska Boligdröm
Kommer att kännas overkligt när vårt hem blir på print
Lovar att hojta till när det kommer ut
Och om de blir sålt till någon svensk tidning



Ikväll kommer det gäster
Så nu ska snart hus & värdinna pyntas till fest
Som vanligt har jag absolut ingenting att ta på mig
(Varför är det alltid så)
Men vi har äntligen blivit eniga om menyn & den är inhandlad
Vi är också eniga om att våren är här
Cyklarna är framplockade & däcken nypumpade
Snart vågar jag nog lägga vinterkläderna i ide också
Snart snart kan vi göra fint på altanen
Men ikväll kommer vi att äta inne...


lördagsgillar på pinterest





4 kommentarer:

  1. Åh vad roligt Maria. Den tidningen måste jag ha !!! Kanske kan skickas med någon elev som bor i Norge:))
    Ha en skön helg

    Dansfröken

    SvaraRadera
  2. Vad kul, ska köpa tidningen när reportaget kommer.
    Ha en festlig kväll
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Jag var å laddad för sol idag men tyvärr visade den sig inte mycket....men det kommer fler tillfällen....I hope. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Vad kul med bolig dröm! Jag älskar att göra som du alla mina lediga dagar! Bara njuta, det är livet på en pinne! Visst är filmen riktigt bra och tänkvärd!
    Ha en skön söndag. Jag ska snart ta kaffekoppen och gå ut i solen!
    Kram Helena

    SvaraRadera