söndag 27 oktober 2013

söndag= vilodagen


Vissa dagar är till för att bara gå omkring i mysisar & göra absolut ingenting
Idag är en sådan dag hos denna familjen
Vi tar ordet vilodag på största allvar just idag 
Speciellt norrmannen som ger ifrån sig snarkande ljud från den andra soffan
Vaknade supertidigt idag men råkade sen somna om, händer inte ofta
Vad snurrig man blir i hela huvudet då, nästan illamående
Dammsög upp spår efter, vad jag, hört, en lyckad tonårsfest
( hittade ostbågar tom i elementen)
Skönt för barnen att nu ha en hel veckas lov framför sig
Dom behövde nog det nu, slippa tjat om läxor etc 

önskelista från bl.a. Biskopsgården, modesto, stil1 

Gjorde ett mini högskoletest på Expressen igår
Gick väl ganska ok ( var inte helt enig m. alla svar)
Vad som skrämmer mig däremot är att jag hittade ett annat test som gav mig full pott
Ett test om serien Beverly Hills som gick på tv på 90-talet
Tror jag har sett alla avsnitt minst två gånger
Och uppenbart gjorde det intryck

från underbara hannah lemholt 

Nu eldas det här för att öka på mysstämningen ännu mer
Sen ska jag nog leta fram en riktigt gråtig kärleksfilm
Det passar perfekt en söndag som denna

vy från där jag sitter/ ligger










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar