onsdag 23 april 2014

dans & lastpallar


Här har vi då resultatet av helgens kalkmålning
Det var den lilla hallen & en vägg i Leas rum som fick ny färg
Enligt norrmannen var den svår att måla med & de fula norska orden vittnade om det



Nu har dansveckan dragit igång & då går livet i racerfart
Den första föreställningen är avklarad & vår lilla dansstjärna var förstås magnifik 
200 elever på scenen... förstår inte hur dom får ihop det
Mitt i allt detta ska man hinna med jobb, utvecklingssamtal & förbereda Osloresan
Men visst känns det som att allt går lite lättare när solen skiner 

min nya slapparhörna....

Fick med mig ett par lastpallar hem igår
Tänk vad man kan hitta när man är ute på promenad
Lagom slitna i en perfekt gråfärg får de nu agera som daybed på altanen
Misstänker att jag kommer att tillbringa många sköna sommarkvällar där

Bolina stasjonen

På lördag blir det nog ett besök på Bolina & även deras nya affär som ligger i grannhuset
Bolina som är Oslos bästa affär utan tvekan
Ligger eg. utanför stan, ja tom. i ett annat län
Vi bodde nära varandra förut, Bolina & jag så det blir alltid ett kärt återseende
Men innan dess blir det två arbetsdagar, föreläsningar & lite fler dansföreställningar...











1 kommentar:

  1. Men fint blev det och vilken mysig hörna du fick till där. Ha en riktigt bra dag.Kram Anette

    SvaraRadera