måndag 12 maj 2014

kök & bakning


Vad lyckat att jag somnade när jag kom hem från jobbet
Och sov en dryg timma dessutom 
Nu kommer jag säkert inte alls ha problem att somna ikväll....eller
Har skickat iväg norrmannen på inköp av sirap
Varför saknas alltid något när man för en gång skull ska göra sig till & baka
Han, som vabbat idag, hade inget emot att lämna huset en stund
Bakar till kommande födelsedag, igår blev det två olika sorters brödbullar 
Det kan ju faktiskt vara riktigt kul att vaka nu när vi har ett fint & välfungerande kök
På tal om kök så kom nya KK living idag & de fördjupar sig i just kök detta numret



bilder från kk- living, styling världens bästa Marie Olsson Nylander

I morgon är det körövning igen & vi ska ha på oss våra starka pasteller vi ska uppträda med
Mitt bleka jag får väl gömma mig längst bak för jag är principfast
Vägrar klä ut mig i något jag inte trivs i
Hur som helst kommer ingen vara snyggare än Tomas Di Leva som visst tar över micken efter oss
Han & Jonny Logan, vilken udda kombination
Men det ska ju vara män i klänning & skägg nu har jag hört

gillar på pinterest ♡♡♡








2 kommentarer:

  1. visst är det härligt att baka även om mitt kök inte är nytt och fint. Vad blev det för något? Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt med storbak men typiskt att inte allt finns hemma...
    Vad spännande med körsång! I pasteller. Fin köksinspiration, kram Suss

    SvaraRadera