söndag 4 maj 2014

en söndag hemma..

från bästa zebra...

Skönt att vakna i min egna säng
Fylld med minnen & magiska intryck efter
två intensiva dagar
Idag blir det att göra minst möjligt & bara
pussa på de mina 



Självklart besökte vi Zebrabutiken igår igen
Ägaren tillika designer för Sixty Days, Efti
Kvist, var i full gång att städa upp efter festen
Denna energiska & kreativa kvinna inspirerar mig stort

jeanette & Efti

Med ett hjärta av guld skickade hon med
oss de finaste kuddarna från Sixty Days
Om hon bara visste hur glada vi blev ♡♡♡



Idag hade jag kunnat tänka mig en date
med solen
Men än känns det lite kallt, får ge den tid
att värma upp ute först

min Ella som fick träffa alla
Topmodellerna i fredags.., här med
vinnaren Feben










1 kommentar:

  1. Visst är det så härligt att komma hem. Solen...jag är på...vi röstar på att solen ska komma fram nu i veckan. Kram Anette

    SvaraRadera