fredag 9 maj 2014

stark pastell...

fredagsfint på pinterest

Framröstad till veckans bästa dag
Alltid lika ödmjuk i sin framtoning men ändå så livsviktig
Fredagen är här


Vardagslyx för mig är att få umgås med nyhetsmorgon & gott kaffe
Speciellt då när skatterna var glada när de cyklade iväg till skolan
Fick gjort hemmet fint igår & utförde även alla ärenden jag hade på stan
Hämtade bl.a. barnens nya pass så nu är vi redo för ibiza 
Men därimot har jag ett seriöst klädproblem
Ska uppträda med en kör där man bestämt att vi ska bära starka pasteller på överkroppen
En färg som inte finns i min garderob & som jag inte tycker om att bära 
Kan ju inte heller köpa eller ta på mig något jag inte gillar....då känns det som maskerad
Så detta får jag klura vidare på idag

morgonljus i vårt vardagsrum...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar