måndag 11 juni 2012

karaktär...

Jag har INGEN karaktär när det kommer till sötsaker & annat gott. Finns det hemma så äts det upp.
Inför varje sommar tänker jag att NU ska jag skärpa mig. Men sen faller jag för frestelsen.
Så det blir till att bada i vassen i år igen!! En av fördelarna med att ha båt är att man kan åka till en öde ö & ingen slipper besväras av att jag strosar runt i bikini...ja förutom norrmannen då.
(sugarspiceandeverythingtasty.tumbir.com)

(designsponge.com)
Och så finns det bilder som frestar andra sinnen hos mig....

(vtwonen.nl)

(matteothun.com)

(chaneljunk.tumbir.com)

Ha en skön måndagskväll. Kanske är du som mig & är totalt ointresserad av att ett fotbolls EM pågår.
Visst är det toppen att man kan ha olika intressen/laster här i livet.....m

2 kommentarer:

  1. Hej min vän! Fantastisk fin blogg du har! Så roligt för jag känner verkligen igen dig i allt från tiden i Oslo. Förstår att du älskar samma saker nu som då.
    Vad blir det på semestern för er?
    Kram Annika B

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Annika, vad kul att du tittar in här!! Ja vad säger man...ränderna går aldrig ur en zebra, är nog mig helt lik. (bara lite äldre & klokare) Hoppas att det är bra med dig & de dina!! Ha en härlig sommar....krams m

      Radera