lördag 9 juni 2012

lördag..

Det är väl dax för att se över skatternas skolavslutningskläder.
Ska det var leggings/strumpbyxor till, det lär väl knappast vara varmt då.

Sen kommer vi till det stora problemet....skor.
Mina skatter & jag är inte helt eniga på de området...de vill ha crocs i sommar (eller foppa-tofflor som det konstigt nog kallas för i Sverige) Själv tycker jag att det måste väl vara världens fulaste sko någonsin!!
Ja, den är skön, lätt att ta på & praktisk på alla sätt.....men sååå ful.


I kväll blir det middag här med vänner, sen glass i stora lass...

Så nu är det tid för mig att lyfta på det sköna täcket å gå upp ( ja, jag bloggar oftast i sängen)
Få kontroll över tvätthögen & andra dagliga sysslor men först....det viktigaste just nu: KAFFE.

(bilder från Pinterest)

1 kommentar:

  1. Blev lite orolig att det var dina egna trosor du fotade....

    SvaraRadera