onsdag 13 juni 2012

resväska..

Även om att jag lovat mig själv att "resa lätt" denna semestern så skulle följande, utan det minsta tvekan, lätt få plats i min resväska:


Ja, drömma kan man ju alltid. Nu har jag bara 1 arbetsdag kvar och det känns helt ok.
Sen tar det några dagar innan jag kommer i riktig semesterform. Den där formen då man vänder galet mycket på dygnet och bara är utan alla måsten. Den där formen då ens intelligens sjunker behagligt för att man slipper tänka & ta så många beslut. Då man bara kan vara djupt insjunken i en bok, höra barnen plaska i vattnet & vara sådär sams hela tiden & norrmannen.....ja, han kan springa runt & serva upp på oss.



1 kommentar:

  1. Åååååh Maria, vilken otroligt fin blogg du har!! Hörde av Josse att American Vintage tröjorna var i luften. Hade lämnat Paris och Hamburg! Hoppas de hinner hem till din resväska. Annars får du fylla väskan med annat fint! Ha nu en underbar semester! Kram Anna

    SvaraRadera