lördag 29 juni 2013

Ray ban's & gröna fingrar


Idag då solen knappt vågar titta fram
Har jag investerat i ett par nya solglasögon 
Mina ögon har alltid varit känsliga för ljus
Tillhör den skara människor som går med solisar året runt
Och även inomhus i nödlägen....läckert va?!
Glömmer jag solisarna så kommer ofta migränen som en objuden, elak gäst

Så nu blev det ett par ray-ban's med polariserat glas
Jag ska verkligen inte glömma/ sätta mig på/ tappa etc. dessa
Barnen är tveksamma till hur länge jag kan klara detta
Vilka höga tankar de har om sin ömma moder

Nu ska jag gå ut & rensa i rabatterna & ge min trädgård lite kärlek
Vill ju ha det fint ute men får liksom inte till det helt
Skulle behöva bjuda hit Victoria Skoglund från Zetas trädgård
Så hon kunde trolla med sina magiskt gröna fingrar

fint från biskopsgården 




1 kommentar:

  1. Snygga solisar, investerade i ett par igår och är redan stressad över att tappa bort/sätta mig på dom :)
    Ha en härlig dag
    Kram

    SvaraRadera