torsdag 28 november 2013

50 000 tack!!!


Firar jämt antal besök på min lilla blogg idag
50 000 som hälsat på hos mig & ger mig inspiration till att fortsätta blogga
Tackar & bockar för att DU är en av dom
(Om du kommer hit just nu så bjuder jag på en rykande färsk mjuk pepparkaka)

det luktar nybakat i vårt kök ( foto Lina Östling)

Dagen började tidigt som vanligt & har sedan dess gått i ett
Vi hittade tillslut 5 minuter där vi lyckades få i oss lite lunch på jobbet
Väl hemma, när jag ändå var uppe i varv, har huset fått en uppfräschning till helgen
Så nu som först efter 14 aktiva timmar har jag landat i soffan
Resultatet av detta brukar sällan bli lyckat
Stor risk föreligger att jag somnar innan kl. 21.00 då Blacklist börjar
Det måste vara vansinnigt roligt att bo ihop med mig....eller??

önskelista till den jag bor ihop med...jag är ju ganska snäll fast jag är kvällstrött

Julklappar jag tryckt hem till bl.a. barnen börjar ramla in
Tur att man får gå till olika utlämningsställe, annars hade de väl börjat tro att jag har problem
Men det är ju så lyckat när man hittar det där lilla extra & det inte spelar roll vart man bor
Världen krymper, vilket är tur för oss som bor i en liten stad

vinner vi pengar önskar jag mig även denna....

I morgon kommer veckans favvo, också kallad fredag
Hoppas arbetsdagen kan gå i ett mer behagligt tempo så vi får tid att andas
Sen på lördag tar jag & min kära vän/kollega Malin tåget till Norrköping
Där väntar en dag med julshopping, glögg & annat mysigt
Är så glad för att denna fina människa ramlat in i mitt liv ♡
När jag tänker efter har 2013 varit ett år som gett mig så många fler människor att tycka om
Hoppas att 2014 fortsätter i samma spår
Och hoppas att tåget går som det ska på lördag












2 kommentarer:

  1. Grattis till 50000 och tack för kakan. Synd att du inte kommer det brukar vara så trevligt. House of adela är väl från dina trakter, hon kommer med. Sista dagen att anmäla sig är på lördag om du ångrar dig.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Grattis....gott med kaka. Japp dagen i morgon ser jag fram emot. Kram Anette

    SvaraRadera