torsdag 14 november 2013

förkylt soffläge

....lite grått i vårt sovrum ( foto Lina Östling)

Man kan nästan ana att det börjar lukta helg 
Lediga, mysiga helger luktar så gott!!
Men att bara ana är just det jag får nöja mig med idag
Umgås just nu med täppt näsa, rinnande ögon & obehaglig huvudvärk
Vore ju plågsamt irriterande att bli sjuk lagom till Stockolm
Hipp hurra för Iprenmannen, han får hänga med


Köpte Älskade Hem idag & såg att vårt hem kommer med nästa nummer
Känns som en evighet sen dom var här & fotade, Johanna & Lina
Har snurrat runt på mycket i hemmet sedan dess

Var på homeparty igår....Zelected by houze
Hade endel fint men jag kom bara hem med en stjärna 
Buffalohornet som jag tyckte var coolast var lite för dyrt för mig

Zelected by houze

Nu ska jag försöka kurera mig, ta en varm dusch & sen dricka ngt. varmt & inta soffläge
Håller tummarna för att viruset känner sig mobbat & drar sin kos
Borde kanske gett mig själv en dos av alla de influensavaccin jag gett idag
Påtala om soffläge så har jag hittat ett vardagsrum helt i min smak.....



bilder från mechantdesign.blogspot.com















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar