söndag 17 november 2013

storstad & hurra


Underbara Stockholm som du fängslar mig varje gång vi ses
Kan aldrig se mig mätt på dig
Finns alltid nya äventyr att upptäcka
En lördag med dig kan jag leva på länge

äntligen är den hos mig...

Vi gick från östermalm, genom sergelstorg till gamla stan och längst med hela götgatan på söder
En helt magiska lördagspromenad
Stannade i de affärer som lockade
Tankade kroppen med god mat & dryck på vägen.
Kvällen fortsatte på Göta Lejon & musikalen Priscilla....kanonbra
Ligger nu i en underbar hotellsäng & njuter av vetskapen att frukosten står framdukad & väntar på oss
Det är ingen vanlig dag idag, nej det är norrmannens födelsedag
Världens bästa norrman fyller 45 & vi ska snart väcka honom med skönsång
Sen fortsätter vårt äventyr i storstaden

grattis min älskade man










2 kommentarer:

  1. Låter som ett härligt födelsedagsfirande! Stort grattis till mannen!
    Förra söndagen vaknade jag oxå i hotellsäng i Stockholm och åt den underbara hotellfrukosten ;)
    Ha en underbar söndag, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Egentligen vill jag inte läsa...jag bli så avundsjuk....men jag kunde inte låta bli. Kram Anette

    SvaraRadera