onsdag 6 november 2013

discotankar


Onsdagskväll & det är snart dags för mig att summera ihop denna dagen också
Trött & otillräcklig är en känsla som finns med mig nu för tiden
Funderar på att sälja vidare den känslan på loppis för den är inte vidare skön
Samtidigt vill jag ju inte att någon annan ska bära den heller


Denna dagen hade dock en stor ljuspunkt då min kära kollega hade med fika
& inte vilket fika som helst utan macarons direkt från Laduree
Deras lakritsmacarons är helt livsfarligt goda
(Tänk att jag har en sådan tur & fått denna härliga kollega/ vän att dela kontor med ♡)
Sen gick ju arbetsdagen mycket lättare...

Dear santa!!

Ella är lite bekymrad över att jag ska vara discovakt i skolan på fredag
-Mamma, lova att du inte är pinsam
Förstår absolut inte vad hon menar....jag är ju inte pinsam, jag är ju super cool
Dansa kan jag ju också, ganska bra faktiskt
Har inte bestämt helt vad vad jag ska ha på mig men jag ar ju sett i hennes Juliatidningar vad som gäller
Hoppas nu bara att det är några söta pojkar där, har hört att han norrmannen ska dit
Helt plötsligt känner jag mig som 11 & tror faktiskt det kan bli riktigt kul
Lite besviken är jag dock på att uppgiften som discjockey redan är upptagen








2 kommentarer:

  1. Vilken lyxfika......Nä.....var nu ingen pinsam mamma. Haha. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Ha ha, vad konstigt att de alltid är så rädda att man ska göra bort dom. det borde ju vara jättekul att ens mamma också var med och dansade..
    men du kanske kan leka ryska posten med norrmannen hi hi..
    Har inte riktigt fastnat för maccarones än, men har bara smakat en med coffe smak.
    Kram helena

    SvaraRadera