tisdag 15 april 2014

bohem...


Jag är egentligen så långt ifrån en bohem man kan komma
Jag är kommunanställd, livrädd för det mesta & favoritfärgen är grå
Men ändå är det något i mig som lockas av den bohemiska stilen, speciellt på sommaren
Ju längre in i sommaren vi kommer & desto mer graderna stiger så kommer den fram
Den bittelilla bohemgenen....

bohemian-chic på we ♡ it

sommar då semestern blir på Ibiza tror jag den får ta större plats än vanligt, bohemen i mig
Tror också att det är den stilen som är på intåg i mode/inredningsvärlden....igen
Så om ett x-antal år når den kanske även hit, till vår lilla stad
Man ska ju inte överdriva, en grå outfit med en färgglad väska räcker gott & väl

nytt från star mela

Kom hem till ett tomt hus idag, vilket är väldigt sällsynt
Men efter ett långt arbetspass med utebliven rast kändes det ok
Att bara få kasta sig i soffan, halvnaken, slippa visa hänsyn & göra lite revolt
Som en äkta bohem...









2 kommentarer:

  1. Så mycket snyggt. Men en dag kanske du vågar och känner att det är rätt...... Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Ha ha, det bor nog en liten bohem i dig också. Var på Ibiza för några år sedan, såg inte så mycket av dessa hippies som man vet ska leva där.
    Kram helena

    SvaraRadera