lördag 5 april 2014

solig storstad

magiska mathilde 

Då har jag vandrat runt i storstaden i flera timmar
Attans vad effektiv man kan vara när man är ensam
Njöt faktist lite av att vara just själv
Jag fikade själv också vilket ej hör till vanligheterna.....två gånger dessutom

fika nr. 1

fika nr. 2

å sen köpte jag med lakritsmacarons till hotellet

Så nu ligger jag på hotellsängen & mår smått illa men glad ändå
Med fötter lena som en barnrumpa
Passade på att få lite pedikyr på en asiatisk salong bredvid hotellet
De övriga 4 är på konsert som säkert inte ens börjat än trots x-antal timmar i kö
Det vimlade av tokiga Foooers utanför Globen
Kan tänka mig att dom är trötta men spralliga när dom kommer hem sen 
I morgon väntar en härlig hotellfrukost
Hoppas jag återfått hungern då...

en norrman & en foooer










2 kommentarer:

  1. Låter som en helmysig dag i huvudstaden. Själv planerar jag att befinna mig där i slutet av maj, då mannen min ska springa marathon, och för egen del springer jag mitt eget "lopp", bl a inom Mathilde...:) Vill tacka dig för en inspirerande blogg med många fina tips, tex Rabens saloner från Brandgarden, märket Sixty Day's mm, helt i min smak!!
    Hälsningar från Helén i Skåne

    SvaraRadera
  2. Var det the foo dom kollade på? Dom ska min dotter se nästa helg. Kram helena

    SvaraRadera