tisdag 1 april 2014

Ingen bra dag....


Första April & jag har bara blivit lurad 1 gång men det räcker
Obehaget efter den lögnen sitter kvar i magen fortfarande
Min kära manliga kollega låtsades bli påkörd när jag backade ut bilen 
Tycker inte att det var ett snällt skämt....

redo för vår.....älskar min nya franska skarfs som luktar Paris 

Vissa dagar går bara allt emot en & man längtar efter att få gömma sig under täcket
Det började redan igår då jag kände mig mest ensam i hela världen
Även att man konstant är omgiven av familjen kan ensamheten finnas där ibland
Konstigt, jag vet, men ibland är det som om ingen i hela världen förstår en
Det brukar gå över ganska snabbt...i morgon är det nog en bättre dag








1 kommentar:

  1. Neej det var inget accepterat skämt. Vännen, så där brukar jag också må ibland och det är inte alls roligt. Hoppas du snart mår bättre. Lite värme och vår kanske gör susen.
    Kram Helena

    SvaraRadera