onsdag 2 april 2014

Kärlek & körsång...

underbara Diptyque i Marais, Paris

Ibland blir det kärlek vid första ögonkastet 
Och ibland blir det också kärlek vid första doften
Besökte Diptyque när vi var i Paris & fick med mig ett doftljus hem
Den mindre manliga expediten skickade med flera parfymprover i påsen ( sånt gillas)
Så nu har jag luktat & bekantat mig med dom & jag blev helt förälskad i en 
Letade genast upp den på nätet, 1500 kr för en 100 ml!!!
Dyr kärlek.....kanske jag kan finna en mindre flaska på NK eller nåt

söta Elzana som visar SixtyDays s/s -14

Mitt favoritmärke SixtyDays fortsätter att imponera denna säsongen
Flera av deras plagg får mer än gärna flytta in i min garderob
Fastnar även för deras bilder...miljön, accessoarerna osv.
Deras modell är en av tjejerna i årets Topmodel på TV3
Ja, det är ett av mina skämsprogram som jag tittar på

mer från SixtyDays 

Norrmannen ser på fotboll, den yngsta rensar ut sin garderob
Tonåringen har lagt sig & själv ska jag stänga in mig på sovrummet och sjunga
Det ska bli körslaget i kommunen för dess anställda & finalen blir på en fest i maj
Fyra körer, hundratals sångare som tävlar mot varandra & vi ska förstås vinna 
Så nu ska jag öva in min stämma i de tre sånger vi ska sjunga
Ibland måste man bara lämna sin comfortzone
Och jag har lovat barnen att jag ej ska sjunga solo eller vara pinsam...

på Sephora i Paris... ♡♡♡








1 kommentar:

  1. Oj oj dyra droppar. En extra tanke kanske på hur gott den luktade innan man slår till haha. Kram Anette

    SvaraRadera