söndag 13 april 2014

roadtrip...

min vackra urna...från Lily & Oscar

Hemma igen & men en kaffe latte i handen försöker jag starta dagen
Vaknade tidigt av en förfrågan om man kan äta kinamat till frukost
När man har barn ingår liksom det
Att väckas med lite udda frågor
Och visst kan man det...äta kinamat till frukost alltså


Igår var det lakritsens dag
Det firade vi med en magisk lakritsmareng
Kunde dock inte ge den min fulla uppmärksamhet
Totalt bländad & starstrucked såg vi först världens mest kreativa fotograf.. Hannah Lemholt
Och sen, med raska steg & en stickad mössa kom HON, min stora förebild...

Marie Olson Nylander

Givetvis var vi tvugna att delge vår beundran & ge oss tillkänna som stora fans
Vackrare än på bild & med en ödmjukhet som berör är jag nog ännu mer betatt
Kunde inte bli en bättre avslutning på vår roadtrip
Kvar är känslan av allt vackert, lite påfyll till hem & garderob
Och med en vipinbjudan till affären som ej kan beskrivas med text & till en loppis hos den mest kreativa jag vet
Då är det inte konstigt att hela kroppen är lycklig ♡♡♡


finaste väskan från Elliot Mann






1 kommentar:

  1. Ingen fråga är för konstig. Man kan ju äta det mesta till frukost ;) Kram Anette

    SvaraRadera