måndag 7 april 2014

måndagsplock


letat fram fjädrar till den annalkande påsken...

Det märks att vi ställt om till sommartid & befinner oss i april
Gillar att bli bländad av solen kl. 19.... det ger hopp
Kom precis hem från en Pw runt Svartån
Den sista tiden har intaget ökat & jag har rört mig minimalt
Den ekvationen kan tom. jag räkna ut
Men jag har noll karaktär & lockas av allt gott som frestar 

hittade nya favvodoften på NK...mindre flaska = mindre pris

Längtar till fredag & Skåne
Det blir återbesök till magasin 36, Lily & Oscar, Hedentorpsplantskola etc.
Och inte minst Zebra i Helsingborg, butiken som alltid inspirerar
På tal om inspirera hittade jag följande bilder på instagram
Den affären drömmer jag om att få besöka, hänger du med?? 



foto Paulina Arcklin för Sukha Amsterdam












1 kommentar:

  1. Ska bli spännande att läsa om din tripp. Jag har ju inte så himla långt till Helsingborg. Kram Anette

    SvaraRadera