söndag 9 mars 2014

ingen vanlig dag....


Idag är det ingen vanlig dag...idag är det Leas födelsedag
Tänk att i 14 år har jag fått älska henne, gränslöst
Nu släpper hon greppet om mig mer & mer för var dag, som sig bör
Sakta gör hon sig redo för att möta världen utan mig
Men jag kommer alltid att gå bredvid & skydda henne på mitt sätt
Min älskade Lea ♡♡♡

Victoria secret & pengar på kortet stod överst på önskelistan

Så idag blir det fest i vårt hus
Då firar vi även mamma, som fyllde förra söndagen
Dom två har alltid haft en speciell relation, första barnbarnet & mormor


Husvisningen vi var på igår har lämnat oss med många tankar
Det gav ingen omedelbar känsla att...här ska vi bo
Men samtidigt har det stor potential, läget är topp & utsikten magisk
Så nu räknar vi för & emot samtidigt som barnen redan bestämt vem som ska ha vilket rum
En sak är säkert....det skulle gå åt mycket målarfärg ( kanske lite kalklitir som jag är nyfiken på)

vårnytt på brandgaarden, blusen längst ner till höger är visst pv. hit






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar