söndag 30 mars 2014

sommartider & sol


längtar tillbaka......

Söndagsmorgon & vi har flyttat fram klockan en timme
Tänkte först att jag sovit ovanligt länge men insåg sen att tiden hoppat fram
Det är väl ett vårtecken om något, att ha sommartid

foto/styling Hannah Lemholt för KK living

Tillbringade stor del av gårdagen ute, som så många andra
Åkte först runt i till handelsträdgårdar för att söka trädgårdsinspiration
Men kom hem utan så jag får väl tigga till mig ett besök på Zetas snart
Har såå svårt för det där plottriga & stjärnmönstriga

Faller för färgskalor & enkelheten som i Hannah's bilder


Får passa på att njuta av solen idag också, i morgon blir det visst molnigt igen
Mitt kära olivträd får följa med ut men än så får jag ta in det till natten
Eller är det ngn som vet om det tål minusgrader??
Skön söndag på er ♡♡♡

on my wishlist.....från Lily & Oscar 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar