lördag 22 mars 2014

Lördagslycklig!!!


Att vakna upp mitt i Paris känns magiskt
Som ett litet barn på julafton vill jag hoppa i sängen av iver & ren lycka 
Men den vuxna i mig tappar upp ett bad i stället & fyller men härligt badsalt

arlanda terminal 2 fredag fm.

Resan gick bra & med gester & hittapåfranska tog vi oss fram till hotellet 
Gjorde oss sen läckra för att möta Paris en fredagkväll
Besökte den omtalade PNY- hamburgers för att se om de levde upp till sitt rykte
Åh jösses det gjorde dom.. kan vara den godaste hamburgaren någonsin...

PNY

Älskar att strosa omkring bland lokalbefolkningen, det kryllade av coola fransmän på gator & uteserveringar
Helt plötsligt upptäckte vi att det stod många ensamma, mindre läckra, tjejer i alla hörn...ja, då hade vi hamnat på horgatan

äntligen i min ägo ♡♡♡

Nu har jag serverats kaffe i sängen
Lär bli många sådana idag med alla cafebesök jag har bokat in
Paris...I love you




3 kommentarer:

  1. Lovely, jag jag ska skriva ner alla tips du bjuder på. vart ligger PNY?
    ha så mysigt .
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Åh va härligt.Va rädda om er. Kramis

    SvaraRadera
  3. Så härligt. Ha det fortsatt gott. Kram Anette

    SvaraRadera