torsdag 6 mars 2014

Ldir och ledig helg

torsdagsljus i vårt hus....

Så, nu är huset rent & redo för helg
Bara en arbetsdag/ skoldag kvar sen blir vi som bor i det också redo
Kommer nog slockna tidigt ikväll, vaknade tre i natt & var klarvaken
Hade massor med tankar som snurrade runt i huvudet
Skrev ner dom i hopp om att somna om snabbt men inte ens det hjälpte


Mysbyxor & Ldirboots inne kanske inte är den läckraste kombinationen
Men vill ha på mig dom när jag strosar runt på gatorna i Paris
Planerar att gå långt där så det finns inte tid för skoskav 
Så nu får jag gå in dom ordentligt hemma först
Skoskav kan ju förstöra det bästa humöret
Men nåt som får mig på strålande humör är att jag är ledig i helgen & har lagom med planer


från underbara Malene Birger












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar