måndag 3 mars 2014

Oscars & juice

mitt morgonmys

Måndagmorgon & jag tänker gå i mysisar lääääänge
Umgås med mina kompisar på nyhetsmorgon
Det pratas vårmode, uppfostran & mycket om nattens Oscarsgala

vinnarna

Filmen 12 years a slave vann pris för bästa film, får nog ta & se den idag
Såg en annan fin film häromdagen, Boktjuven, den rekommenderas
Och vem hade finast klänning & håruppsättning......

Emma Watson vann tveklöst det priset enligt mig ♡♡♡

Nu ska jag pressa lite frukt & grönt & fylla hela mig med vitaminer
Bästa sättet att starta dagen men görs bara när jag är ledig
Maskinen bråkar endel & jag hade nog inte blivit poppis om jag satte igång den kl 06
Men nu är jag ensam hemma & skrämmer nog bara de fyrbenta 

pinterest








2 kommentarer:

  1. Skönt med ledig dag! Har inte sett varken oscarsgalan eller tv4 nyhetsmorgon. Kul att se de fina klänningarna.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Såg bara lite grann från Oscarsgalan. Kul att se alla vackra ;) Har inte sett den filmen som vann pris som bästa film men min syster lämnad biografen innan den var slut för att hon tyckte den var så otäck...
    Kram o fin start på veckan till dig, Suss

    SvaraRadera