lördag 15 mars 2014

weekendlove


Godmorgon lördag
Vårkänslorna har lämnat oss en stund, vaknade upp till blåst & snöflingor
Men det gav oss lite försmak & ökade vår längtan efter att lägga undan alla vinterplagg


dagens första svåra val....

vad vore livet utan?? 

frukost pg.

Nästa lördag planerar jag att strosa runt i Marais 
Tänk att jag äntligen ska få besöka den omtalade Merci
En conceptstore på flera våningar fylld med inspiration
Läste just att vinsten går till välgörenhet, bara det
Och deras cafée/ restaurang ska visst också vara värt ett besök
Undrar om norrmannen längtar lika mycket som jag gör


merci på 111 Boulevard Beamarchais

Lördagmorgon & övrig familj börjar vakna upp
Älskar att ej behöver stressa utan kan ha på nyhetsmorgon på & bara gå & plocka
Nu blir det kaffe nummer två ♡♡♡














1 kommentar:

  1. Härliga lördag. Jag vet inte vad det är med mig, nu i två dagar har jag vaknat aptidigt.....NEJ...kan det vara tantvarning! Kram anette

    SvaraRadera