söndag 2 mars 2014

fredagsmys


Nu är det fredagsmys, min fredagsmys
Och i morgon, dagen andra kallar måndag ska jag ha lördagskänsla hela dagen
Känns minst sagt skönt att ha arbetat färdigt de intensiva arbetspassen
Nästa gång jag arbetar helg är det påsk 

räknar ner....om tre veckor är vi där ♡♡♡

Mindre kul var det att min lilla svarta inte ville köra mig hem
Den vägrade att starta och det är nog bara mitt fel..hade inte stängt dörren helt
Så nu laddas batteriet & snart får vi åka tillbaka till jobbet för en HLR
Den börjar bli gammal, min lilla svarta

Sundaylove from Pinterest

Ikväll är det premiär på säsong 9 på The Kardashians 
Alla har vi våra skämsprogram vi gillar & det är väl mitt då
Så bäst att snabba mig så att jag hinner landa i soffan kl 20.00 & slå på E!




1 kommentar:

  1. Tänk så fort det gick ändå, helgen är slut. Din böjar och jag går tillbaka till allvaret. Ha det så gott. Kram Anette

    SvaraRadera