torsdag 27 mars 2014

macarons & altan

I ♡ macarons....

Ligger redan under täcket, känns som om all världens virus driver en strid inom mig
Antingen vaknar jag upp i morgon med en hejdundrandes förkylning
Eller annars, det mest troliga, vinner mitt immunförsvar & jag vaknar upp frisk & rask
Det där med rask var kanske en smula överdrivet
Vem tusan är rask en fredagsmorgon kl. 05.45....inte jag i allafall

lakritsmacaron på Laduree är min favvo

Såg på vädret förut & helgen ser lovande ut
Trädgårdsarbete & lite sol på näsan hoppas jag på
Har kommit på vad jag saknat på altanen....en daybed
Där man kan ligga & läsa, läser konstigt nog nästan bara på sommaren 
Eller bara sitta uppkrupna allihop & mysa under en filt
Har spanat runt på pinterst & en blandning av följande känsla vill jag skapa på altanen




I morgon är det fredag & ledig helg väntar, jag gillar't 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar