fredag 28 februari 2014

Love at first sight

weekendbag från couleurlocale.eu

Kärlek vid första ögonkastet.....♡♡♡
Denna sagolika väska vill jag fylla med mina favoritägodelar & drömma mig långt bort
Den belgiska webbutiken Couleur Locale har känslan
Känslan som, enligt mig, få butiker besitter
Shippar visst varor worldwide (har inte jag namnsdag idag?!)


Fredag & jag peppar mig själv inför arbetshelg
Mina arbetsuppgifter & patienter skiljer sig från de jag har på vardagar 
Och har man då ett kontrollbehov & vill att alla möten ska bli proffsiga kan det bli jobbigt
Använder så otroligt mycket energi på det & blir då helt slut efteråt


fredag hos oss

Men snart är det säkert söndag kl 17 & då sjunger jag fredagsmyssången 
Hoppas din helg blir härlig
Krams















1 kommentar:

  1. Jag hoppas ju på att helgen inte går allt för fort men förstår att du inte tänker det samma. Hoppas den går lite fortare för dig ;) Riktigt fin bag..... Kram Anette

    SvaraRadera