söndag 7 april 2013

dagen efter & barn/tonårsrum

hurra....barmark utanför köksfönstret

Har fått sol på näsan idag också
Men den tvekar lite & gömmer sig undan ibland
Det blev rester från igår till lunch
Då smakar det ofta bättre...eller hur
När man bjuder någon på mat är det svårt att sjäv njuta smakerna


gårdagens barndukning & barndricka

Söndag & jag vill bara ligga i soffan & slappkolla på repriser
Det sköna är att jag får det
Alla måsten är avbockade, promenaden avklarad


vissa dagar är koppen mer viktig än andra...

Sista dagen på påsklovet
Vardagen gör sig snart påmind med läxor & aktiviteter
Dags för barnen att vända tillbaka dygnet
Det brukar inte alltid vara en hit!!
Nu ska jag gråta till Sofias änglar...


en kik in i ellas rum

tonåringen leas rum

barnens "hall"



5 kommentarer:

  1. Vilka fina rum dina tjejer har!Fin dukning oxå! Är det en Tolix-stol vid bordet? Så snygg!
    Här har vi oxå dagen efter men snart är måstena klara o då blir det soffan med Sofia´s änglar på Play-tv och pizza till kvällsmat ;)Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tjejerna har lika god smak som du!
    Så skönt med lugna dagen, lite samma här...behövs för kommande vecka.

    kramen

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig dag, håller med dig om att maten smakar super dagen efter. Fina rum tjejerna har.
    Ha en fortsatt skön kväll
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Åh vad du inspirerar mig med din blogg. Fantastiska rum. Ha en skön vecka nu :)

    Kram Dansfröken

    SvaraRadera
  5. Så fint tjejerna har det. Söndagarna är väl till för att slappa, en teori som jag har. Kram Anette

    SvaraRadera