fredag 12 april 2013

mysbyxor & mys

kanske man skulle elda ikväll....

Jaa då är du här
Du ofattbart sköna fredagskväll
Inte ens under pistolhot hade jag orkat någon ansträngande i kväll
Det blir soffhäng med familjen
Det är väl det som är fredagsmys


nya mysisar från zalando

Vet inte om det bara är jag
Men jag bor i mysbyxor när jag är hemma
Nu var det på tiden att investera i nya
Mina gamla är skönt slitna
Men fläktar väl mycket pga. av alla hål


Guilty...våra fyrbenta familjemedlemmar.Är det därför påsen blir tom så fort?

Den enorma sommar/vårvärmen som utlovades till helgen
Känns mer som ett hån nu när snön faller ner
Just nu struntar jag i vilket väder det än blir
Bara jag får mysa under en filt....i mina mysbyxor


värmande pinterestbilder






4 kommentarer:

  1. Så fint vid kaminen hos er! Snyggt skåp! Håller helt med dig så skönt med fredag. Jag har tänt en massa ljus, redan krupit upp i soffan och bryr mig inte ens om skitvädret utanför ;) Söndag skaaa det bli bättre!
    Härliga bilder från Zeta´s, jag kan se massa trädgårdsinspiration nu :)
    Mysiga byxor du köpt.
    Ha en fin fredagskväll, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Mysbyxorna är på här också men jag städar i dem, hihi!
    Det var ett härligt godismonster..

    kram o trevlig helg

    SvaraRadera
  3. Här hemma är mjukisarna också på, så skönt ju.

    Må så gott.
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  4. Här sattes det en brasa, det är lite rått. Mina mjukisbraller är självklart på...alltid när jag kommer hem...så fräck är jag. Kram Anette

    SvaraRadera