onsdag 3 april 2013

olgas hus mitt i veckan



diy.....ljus med tatuering

Tog bara en halv dag på jobbet idag
Kompade ut vid lunch & plockade med mig tre blondiner på utflykt
Hade ett ärende till Jönköping
När det väl var avklarat blev det förstås Olgas hus
Mysigaste butiken i stan


favvosandaler från havaianas & sjal från american vintage

Där inhandlades bla. sommarsandaler
Lite tidigt kanske men hittade just den färgen jag vill ha
Så nu ska bara temperaturen stiga  & välbehövlig fotvård utföras
Så ska jag bo i dom sandalerna i sommar


ella har beslutsångest på cafè bryggan

Satt sedan på uteserveringen på bryggan & njöt solen & underbart kaffe
Fullt med folk som letat sig fram ur sina vinteriden
Kände hur kroppen tankade energi
Tröttheten byttes ut mot tacksamhet
Behövde en dag som denna


dagens pinterest inspiration



6 kommentarer:

  1. Vilken underbar dag, sitter med fötterna i fotbad nu o längtar efter sommarskor jag med :)
    Ha en lika härlig kväll
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Fina flipflop, köpte liknande i Thailand. Säkert copycopy men fina ändå. Härligt fikaställe! Tina

    SvaraRadera
  3. Härligt med ledig em i denna vårsol! Kul att gå till Olgas och shoppa så fina saker. Måste åka tillbaka till den butiken snart...
    Vilket fikaställe! Förstår att Ella hade beslutsångest ;)
    Kram på dig, Suss

    SvaraRadera
  4. Gud, så skönt att ta en halv dag sådär....det var du värd. Kram anette

    SvaraRadera
  5. Vad härligt att kunna kompa ut, sådär! Hoppas jag också kommer kunna det när jag byter jobb! Skulle aldrig kunna ha flip flop´s får panik av remmen mellan tårna!
    Snyggt golv där ni var och fikade!
    Kram Helena

    SvaraRadera