fredag 5 april 2013

påsar & fredagsmys

min favvopåse

Tack för att du kom kära fredagskväll
Känns som om jag inte klarat mig en sekund till utan dig
Som om kroppen är programmerad att klara sig precis tills det ringer ut
Sen orkar man knappt hasa sig hemmåt
Ännu mindre slå på datorn igen när man precis loggat sig ut
Förlåt till dig du stackars tjej som ville ha min hjälp
Men hela mig hade redan gått hem
Det var bara skalet kvar
Kom tillbaka på måndag
Då är kroppen inställd på jobb igen....(förhoppningsvis)

min buddha har blivit vit....vår-makeover

Hör hur norrmannen....alias husets kock
Förbereder fredagsmenyn
Undertiden äter jag polly som förrätt....fungerar utmärkt
Ikväll hyr vi film & päser i soffan i en stor enda familjehög


har ett litet crush på min nya väska

Nu skålar vi in helgen
Lägger jobbstressen i en påse & knyter den hårt
Kram maria







5 kommentarer:

  1. Önskar dig en riktigt skön helg :)

    Dansfröken

    SvaraRadera
  2. O vi öpnnar inte påsen förrän på måndag. Njut av helgen o ha det bäst. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Jaa helt rätt ställ ut den också! Ta det lugnt nu i helgen och ha det så skönt!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Min påse är knuten med en dubbelknut och lossas inte förrän på måndagsmorgon. Vilken snygging till väska. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Åh vad härligt det låter! Längtar redan efter nästa fredag...
    Fin Buddha och snygg väska, kram Suss

    SvaraRadera