torsdag 25 april 2013

zetas & stockholmskärlek

armband med budskap

Stockholm Du härliga huvudstad
Vi fick allt för få timmar tillsammans denna gång
Var absolut inte mogen för att resa hem
Tänkte hoppa av i farten när vi körde från stan
Lova att jag får komma tillbaka till dig snart


Besökte favorithandelsträdgården zetas
Så kreativt & härligt
Det kliar i fingrarna som nästan blir gröna
Härmed kommer ett bildregn:






underbara zetas

Tre fnittriga trettonåringar satt i baksätet när vi åkte hem
Fnittriga & så obeskrivligt lyckliga
De fick se Justin igår
Deras kärlek till honom har, om möjligt, blivit större
Min kärlek till Stockholm bleknar aldrig heller


justin bieber, foto Lea

3 kommentarer:

  1. Oh vilka härliga bilder! Jag ska dit nästa vecka efter bloggdagen och nu har jag redan sett saker på dina bilder som jag ska kolla lite extra på!
    Vilken lycka och ha fått se justin live!
    Kram helena

    SvaraRadera
  2. Man får väl aldrig nog av Stockholm.....men Justin....kanske är to old för att förstå haha. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Hur killen låter vet jag inte men Zetas är ljuv melodi för mig!

    kram

    SvaraRadera