fredag 17 januari 2014

En sådandär skön fredagskväll


Tjohoooo den är här.....fredagen, veckans klart bästa dag
Norrmannen är på afterski i Trysil, den yngsta är på fest
Själv är jag hänvisad in på mitt rum då Lea & kompisar ockuperat tv-rummet ikväll + natt
Gjorde något så dumt som att åka & fredagshandla på Ica & hemmakväll på tom mage
Har nog aldrig någonsin köpt så mycket onyttigt, men mumsigt på en gång


Har fått förfrågan att ändra min text på bloggen för att den är svårläslig
Skulle gärna ändrat den men hur jag än försöker går den tillbaka till originaltexten
Tips mottages med stor tacksamhet
Vet bara om man får den snirkliga texten, som jag inte vet var den härstammar ifrån
Då kan man gå ut från sidan & sen gå in igen....då ändras texten
Tänk om man någongång kunde förstå all teknik


Medans tonåringarna ser på skräckis ska jag leta fram en romantisk komedi
Men först blir det tacos.....vi så som många andra svenska hushåll en fredagskväll
Och i morgon....då får man sova tills man vaknar
Utan det där hemska alarmet som tjuter okristligt tidigt
Livet är härligt just nu ♡♡♡

från pinterest











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar