tisdag 21 januari 2014

Kramens dag


Tisdagsmorgon & jag vill liksom inte vakna
Så skönt att vända sig om, dra täcket över huvudet & blunda en liiiten stund till
Ledig idag & min ömma moder bjuder på lunch
Sen ikväll ska jag utmana mig själv & gå till stadshuset där de samlar kommunanställda till körsång
Lite utanför mina trygghetszon men det låter så knasigt så att det måste upplevas


Ju äldre jag blir har jag svårare för att prova något nytt
Förr kunde jag stå först i kön till att testa & såg inte så stora hinder 
Nu blir jag ofta livrädd & obekväm i nya situationer

I love marc by jacobs 

Är nyförälskad i Marc by Jacobs 
Ett märke jag tror kommer att slå ännu större i år
Och om några år kanske det även når ut till småstäderna
Jag har valt ut mina favoriter....fyller ju år i maj ( en liten hint till norrmannen)


Idag är det visst kramens dag
Visste inte att den hade en egen dag....jag använder den dagligen & tycker mycket om den
Så idag får man väl kramas lite extra....helt legalt ♡♡♡







2 kommentarer:

  1. vad spännande, det blir säkert jätte skoj men jag förstår dig. Jag har också blivit lite fegare på äldre dar. Vilken fiiin pläd du har i sängen. Kram kram Anette

    SvaraRadera
  2. Jag såg också i min almanacka att det var kramens dag. Så jag skickar en kram till dig.
    Kram helena

    SvaraRadera