söndag 19 januari 2014

Sovrumsinspiration

ljuvligt på we♡it

Veckan sista dag är hos oss & det är en kylig sådan
Klart, det beror vad man jämför med...i norr är det minus 40 grader, burrrr så vidrigt
Då är är det skönt att ha ett hem man trivs att vara i, som värmer på alla sätt
Och framförallt ett sovrum så skönt så att man inte vill lämna det
Har satt ihop lite värmande sovrumsinpiration 


1. Kalkfärg i magiska nyanser....finns bl.a. hos inreda.com
2. Mjukaste vintage mattan, svindyr men läcker....från artilleriet
3. Skönaste pläden....också från artilleriet
4. Lampa från Tine.K
5. Morgonkaffet i denna coola mugg.....från Bolina.no
6. Verklighetstrogna blockljus med batterier & timer, tänk att komma in i sovrummet där ljusen redan brinner. Från inreda.com ( 2st. är pv. hem till oss nu)
7. Godaste doftljusen från Byredo
8. En kimono att svepa in sig i ....finns på love warriors
9. Linnelakan, så mjukt att sova i.....finns i olika kulörer hos hm.com ( dom vita är mina favoriter)


Pärlhyacinter ger hopp om vår, likaså solen som lyser in genom vårt köksfönster
Norrmannen är påväg hem från Trysil, tjejerna spelar sims med kompisar
Ute frestar inte just nu så jag tar en kaffe till & letar nog upp en film istället
Söndag= vilodagen ♡♡♡





2 kommentarer:

  1. Oj så mycket fint du hittat till sovrummet. Jag håller på med vårt men inte har jag hittat så mycket finheter som du.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. vad mycket fint. Jag skulle verkligen behöva mysa till det i vårt sovrum, det är inget lätt rum att få till. Det är ganska stort och har en massa fönster.......Kram anette

    SvaraRadera