lördag 18 januari 2014

Lugn lördag


En lugn lördag & jag får liksom ingenting gjort....ja förutom obligatoriska hemmasysslor 
Tonåringarna ligger fortfarande i tv-rummet & ser på skräckis
Ella har kompis på besök & det sminkas för fullt
Saknar norrmannen som nu säkert susar ner för backarna i Trysil
Undrar om det är sant det där att norrmännen föds med skidorna på 
Vill också åka iväg men då helst inte till snö utan shopping & cafebesök



Jag lördagsdrömmer om allt från Paris till att beställa hem nya skor
Tittar runt på nätet för att fyllas med inspiration
Det är inte svårt att dagdrömma nu när allt finns så nära & världen har krympt 


Tjuvstartade med en semla idag...årets första & så mumsig sen
Bjöd även de andra 5 tjejerna i huset så nu skjuter vi upp lunchen ett par timmar
För lika goda som de är ....lika mättande är de
Borde gå ut & ta mig en promenad med fredagspodden i öronen 
Sen ikväll hoppas att jag får komma in till tv-rummet & min kära Apple-tv
Krams ♡♡♡








1 kommentar:

  1. Åååå en sådan goding har jag också nyss tryckt i mig....varför åt jag så fort.....nu mår jag inget vidare men gott var det haha. Kram Anette

    SvaraRadera