söndag 26 januari 2014

Lazy sunday & Louis Vuitton

söndag på we♡it

Söndagsmorgnar....visst ligger det något magiskt i det
Alla måsten & krav är utsuddade & dagen kallas ju för vilodagen av en anledning
Just nu vilar jag med nyhetsmorgon & kaffekoppen ( vuxenpoäng!!)

 
Jag, & många med mig, är förälskad i Louis Vuittons "neverfull"
Det klassiska mönstret i ett material som blir snyggare för varje år (precis som oss)
Just väskor är ju så nöjsamt att flukta & tråna efter

en annan fining....från Zadig & Voltaire ♡♡♡

Funderar på att göra en liten utflykt idag
Ska väcka norrmannen nu för att se om han hänger på












2 kommentarer:

  1. Nyfiken som jag är undrar jag ju hur det gick....blev det någon utflykt? Kram Anette

    SvaraRadera
  2. LV neverfull i den största modellen står högst upp på min önskelista just nu. Ska köpa med mig den om ett par veckor då jag är på Stockholmsbesök :) LÄNGTAR! Hoppas du får en fin tisdag!

    SvaraRadera