måndag 27 januari 2014

Monday again

Måndag & trött redan efter EN arbetsdag....
Måste hälla i mig fler vitaminer alternativt byta jobb
Idag har jag verkligen skrapat ihop vuxenpoäng
Har skaffat Ica-kort, haft mäklare på besök för att få huset värderat
Och sen har jag äntligen kommit till insikt att jag måste göra något åt min försämrade syn
På fredag har jag tid hos optiker ( tillika min kära kusin & bästa vän)
Känner mig gammal....måste väl snart börja med inkontinensskydd också

världens bästa Ella

Det blev en utflykt till Jönköping igår
Trots att jag har allergi både mot köpcentra & ikea var det skönt att komma ut bland folk


Framförallt så fick jag min efterlängtade Caramel latte på Espresso house
Jäklar vad god & onyttig den är!!
Shoppingen stod barnen för men även jag fick med mig lite hem
Bl.a. världens bästa hårsnoddar från Blax


Ikväll är det premiär för husdrömmar på SVT 
Tycker att det ser ut att vara ett program i min smak
Älskar att få se hur andra människor bor....finns det något roligare
Får se om jag orkar hålla mig vaken framför tv'n bara

vrålcoolt på pinterest ♡








3 kommentarer:

  1. Eller se det som en mognadsgrej att du vill se bra ut.... :)) Måndag...varför måste denna dag finnas?!? Hoppas du har stått ut. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Oj så nu ska huset värderas??? jag vill nog också byta jobb men vet ju inte till vad. Vad kan man jobba som förutom sjuksköterska? Jag har fått börja träna bäckenbotten, för annars måste jag ha inkontinensskydd. Jag får väl undra när det är dags för löständer och hörapparat?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Haha, kul bild, så där kände jag mig oxå denna mändagsmorgon ;)
    Ska ni sälja huset eller? Lite nyfiken bara.
    Mysig shoppingdag igår då tur att du fick pausa med gott kaffe, kram Suss

    SvaraRadera