lördag 25 januari 2014

lördag

tack sötaste Sophia ♡

Lördag & jag sitter här & funderar på vad man ska hitta på idag
Utbudet blir vansinnigt begränsat när man bor i en liten stad
Efter att ha bott många år i storstad blir man kanske mer kräsen
Men fördelar med att bo här väger över just nu ändå....tror jag
Och vetskapen om att jag om två veckor får påfyll av inspiration lugnar mig lite
Men undrar ändå varför det tex inte kan finnas ett litet mysigt cafe här som lockar till besök

vår & sommar hos Sixty days.......love it!!!!!

Snart töms butikerna på resterna av vinter-rea & fyller på med vår
Ljusa toppar, coola jeans & en ny större väska står på önskelistan
Favoriten Sixty days ser lovande ut, säljs bl.a. på underbara Zebra i Helsingborg
Måste nog ta mig en resa söderut till våren
Idag får jag väl nöja mig med en promenad & mys hemma
Det är ju inte helt tokigt det heller.....en kylig januarilördag

dagens juicer......såååå gott & nyttigt!!










  

2 kommentarer:

  1. Ja utbytet i småstäder är ju inte så värst.. Bor också i en liten stad. Har du sett att man kan vinna biljetter till bloggeventet i februari? Jag vet att House of Adela ska åka, hon bor väl i Växsjö tror jag. Skulle vara kul om du kunde komma med.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Åååå vad det såg gott och nyttigt ut. Ibland är jag sugen på att bo i en stad men tänker så länge barnen är hemmaboende så bor vi bra häri urskogen haha. Hoppas du känner dig gladare nu närmare kväll.Kram Anette

    SvaraRadera