söndag 5 januari 2014

rosa nike's & bucket list

me like ♡♡♡

En nyvaken söndag har vi framför oss
Frukosten intogs i sängen vilket är lika med lyx för mig, det krävs liksom inte mer
Hör hur barnen börjat sin dag med genom att de förflyttat sig till tv- rummet
Lycklig att de är stora nog till att själva förse sig med föda....ligger jag kvar här en stund till

de i baksätet...person nr. 3 ( Ebbie) kom visst ej med på bild

en selfie på bloggerskan

Igår fyllde vi Volvon & åkte till Linköping
Träningskor till mor & träningskläder till storasyster stod på agendan
Är det nytt år med löften om ett hälsosammare år så är det
Att lunchen intogs på Max & allt det bilgodis som råkade följa med
Det kan vi väl blunda lite för, man måste ju starta försiktigt


Får jag lov att presentera mina nya vänner som är mycket mer rosa än vad bilden visar
Dessa ska ta mig ut på promenader & äventyr nu framöver
Tog även en tur till min favorit Media Markt
Den yngsta familjemedlemmen fick en ny IPhone då vi beslutat att stänga ner vår fasta telefon
Så fom. Februari kör vi bara med mobiler, det ska vara så nu säger norrmannen
Då slipper vi även all frustration vår analoga telefon har gett oss

söndagsfint på pinterest

Igår började jag skriva ner min bucket list
Tankar jag tidigare bara haft inom mig kom nu på print
Saker som jag någongång i livet skulle vilja uppleva/ äga & tänker bocka av en & en
En punkt på min lista är någongång få sätta dit ett hänglås på Pont des arts
Och vilken kvinna drömmer inte om att någongång äga en äkta Chanelväska










2 kommentarer:

  1. God fortsättning till dig Maria och din familj...Vilken inspiration du redan givit mig på det nya året.. Jag börjar mitt med nytt jobb redan på tisdag den 7/1...

    Kram Masse

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig start på en ledig dag.......hoppas resten av dagen varit lika mysig. Kram Anette

    SvaraRadera