fredag 31 januari 2014

ledig fredag

we♡it

Veckans onekligen mest folkkära dag har anlänt
En ledig sådan för mig dessutom....dubbel poppis
Förutom optikerbesök har jag också ett möte på jobbet på schemat idag
Men däremellan blir det lunch på stan med bästa kollegan 

tidig morgon i lilla Ellas rum

Nästa helg styr vi Volvon mot västkusten där vi ske besöka kära vänner
Passar då på att besöka favoriterna Raglady by tara & Tara
Finns inte den typ av butik här i närheten....vilket jag efterlyser
Om jag inte vore så vansinnigt töntig skulle jag öppna en själv

bilder från favoriterna.....ser ni marc by jacobs accessoarerna  (andnöd)

Dom öppnade ju en webbutik för ett tag sedan men det ger inte samma känsla
Vill ju gå där & lukta, klämma & inspireras

rosa på raglady.se

Nej nu måste jag göra en seriös makeover 
Lämna mysisar, sätta på lite smink & bli representabel
Kan tom. lägga på en lack på naglarna & spraya på mig Byredo
Jag är ju ledig & det ska firas
Lediga fredagar gillas stort♡♡♡








1 kommentar:

  1. Det låter hur mysigt som helst med en ledig fredag. Hoppas du får en super bra dag och hela helgen. Känn och kläm riktigt mycket på allt du kommer över haha. Kram Anette

    SvaraRadera