onsdag 22 januari 2014

Onsdagsbelysning

När advent/ julpynt & belysning packats ner för säsongen
Kändes det mörkt & naket i våra fönster
Hittade den sötaste lampskärmen i linne som fick ersätta den underbara julstjärnan
Kunde tom. använda samma sladd & lampa....sånt gillas

lampskärm från watt & veke både till pendel & bordslampan

Fick också hem de mest verklighetstrogna oäkta ljus jag skådat
Som nu får lys upp i vintermörkret

från inreda.com

Efter att ha tillbringat nästan 12 timmar på jobbet så ska jag bara umgås med tv'n ikväll
Orkar knappt prata med familjen...känns som jag lämnade kvar hela ordförrådet på jobbet
Orkar knappt lyssna på dom och deras tankar....mitt tålamod & empati är redan förbrukad
Tur att man tjänar så förbaskat bra som sjuksköterska ( ironin är med iallafall)
I morgon blir säkert en bättre dag......

gillar på pinterest 





2 kommentarer:

  1. De batteriljusen är ju så bra.....men de ger inte lika mycket värme. Jag ett par och älskar dom ändå. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Härliga jeans på bilden, ska precis ta upp ett par sådana ur paketet jag hämtat på stan😊ha en riktigt go kväll o njut av de fina ljusen! Kram M

    SvaraRadera