måndag 10 februari 2014

en dag i Göteborg


Då har denna underbara & efterlängtade helg kommit till ända
Och i morgon väntar vardag & jobb för de vuxna medans skatterna får njuta sportlov
Måndagen har tillbringats i Göteborg där vi besökt favoritaffärerna/ caféerna

nöjda tjejer som handlat på pinkroom....herrejösses vilken tjejaffär 

besökte även den populära gröna sjöjungfrun

Nu är både jag & plånboken helt slut & har stort behov av att inta viloläge 
Man utsätts för mycket frestelser när man hälsar på i storstaden
Men för mig är det livsnödvändigt för att uthärda
Inspirationen & storstadspulsen lever kvar så länge i mig efteråt
Får bara stoppa undan den ett tag när jag infinner mig på jobbet för att sen plocka fram den igen


lite av helgens inköp....har jag sagt att jag gillar marc jacobs ♡♡♡

Snart börjar husdrömmar på SVT & vem vet...jag kanske klarar att hålla mig vaken hela programmet
I morgon ringer klockan sådär snuskigt tidigt igen
Om det ändå inte vore så långt till fredag







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar