torsdag 6 februari 2014

Paris ♡♡♡


Paris....enfin, nous retrouvons!!!
Paris....äntligen möts vi igen!!!
Förra gången var jag nio & mina minnen består av att hotellsängarna hade hjul
& att det var trångt bland alla människor i Sacre Coeur
Köpte en Barbie, den vackraste jag sett, den gick att permanenta
Nu vill jag upptäcka dig på nytt, resan är bokad....om en dryg månad ses vi


Hotellet ligger nära stadsdelen Le Marais
Vill strosa runt & se på gamla fina byggnader
Sitta på cafeer, äta croissanter & spana in fransmän
Hänga hänglås på Pont des art & föreviga vår kärlek
Fyllas med inspiration på omskrivna  Merci
Vill bara gå hand i hand, norrmannen & jag
Kan inte tänka mig något mer romantiskt!!

allahjärtansdagsfint på zalando.se

Torsdag & bara en arbetsdag kvar
I morgon blir det till att packa till vår helgtripp till västkusten
Garderoben känns alltid lika ekande tom när man ska fylla resväskan
Kan bara tänka mig hur neurotisk jag kommer vara när jag packar till Paris
Bonsoir mes amis....







1 kommentar:

  1. Vad mysigt att möta våren i Paris. Ska ni gifta er där? Har också bara varit där en gång och jag vet att jag tänkta att det var så enormt stort. Ha en mysig helg på västkusten.
    Kram Helena

    SvaraRadera