lördag 1 februari 2014

i ♡ saturdays...

on my mind today.....

Det blev en oklanderlig ledig fredag
Precis så som en ledig fredag ska vara ♡
Så skönt att krypa ner i sängen nöjd, mätt & innerligt tacksam 


Vaknade med den här sötnosen idag, något mer näpen än norrmannen


Dock kan ju inte Maya göra färsk juice som jag hör norrmannen göra i köket nu
Perfekt sett att starta helgen på....ladda med vitaminer
Denna helg ska jag plåga alla vänner med mina hemlånade bågar
Japp, der är dags att skaffa progressiva glas enligt min kära optiker, tillika kusin & bästis
(Tror hon lätt skulle vinna tävlingen Sveriges läckraste optiker)
Men hur vanskligt är det inte att välja bågar man ska umgås med i flera år


just nu ligger Gucci & Odd Molly- bågarna på delad förstaplats

Ikväll startar det årliga dramat..melodifestivalen 
Kan ju inte låta bli att snegla lite på det, med ett öga, om jag ändå är hemma
Samtidigt ska jag fantisera runt efter resor...drömmer om att möta våren i Paris
Borde vara alla människors rättighet att göra det

igår anlände mina nya uggs med ups.....från sarenza.se














2 kommentarer:

  1. Tur inte vovven kan pressa apelsinjuice, då kanske vi inte skulle behöva våra män hi hi.
    Här är det också dags för progressiva, men det är ju så sat...s dyrt med sådana glasögon.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Men har ni skaffat hund...

    SvaraRadera