onsdag 12 februari 2014

mitt i veckan...

my favorite coffeetablebooks...

Visst var det lite vår ute idag, blev nästan bländad av solen när bilen körde hemåt
Det är just det jag behöver för att vakna ur mitt vinteride...solens sköna strålar
Längtar till jag får avnjuta första kaffet ute på framsidan

dör lite för denna

finaste vårkjolen & skinnjackan från Sixty days 

Vårmodet som sakta letar sig fram nu spär på längtan 
Sixty days fortsätter att leverera,i  bohemian chic- stil
Lite av den stilen jag hoppas inspireras av på Ibiza i sommar ♡♡
Måste nog ta med den stora plånboken dit ( dvs. börja spara nu)
Just spara är ju inte en talang jag besitter

onsdag på we♡it

Nu ska jag snöra på mig mina rosa nike & ta en kvällspromenad
Barnen ska visst sova hos kompisar i natt, passar på när det är lov
Får se om jag får med norrmannen ut på tur, det är visst hockey på tv
Om inte ta jag med mig musik i öronen & går helt i min egen takt...inte dumt det heller
















1 kommentar:

  1. Vill också ha coffee tablebooks, det ser så läckert ut. Visst vill man ha en massa vårkläder och det där med att spara är inte min grej heller, det är ju så mycket man vill ha hela tiden.
    Ska ni till IBIZa i sommar, där var jag för några år sedan..
    Kram Helena

    SvaraRadera