onsdag 5 februari 2014

sårbart & vitaminer


Onsdag & nyss hemkommen från jobbet
Blev serverad blåbärssmoothie av familjens yngsta medlem
Hon vet hur hon ska få sin moder på gott humör hon
Känns som om jag lider av kronisk trötthet förtiden, skyller lite på årstiden
Längtar vansinnigt efter vår & solstrålar

en dagens på en blek & slapp sjuksköterska iklädd vit klänning

Igår var jag på bio & såg den omtalade Återträffen
Vilken tung film, eller snarare dokumentär, om ett ömtåligt & viktigt tema
Men det var inget som piggade upp en mörk tisdagskväll precis ( förutom chokladen då)
Blev enig med mitt biosällskap att nästa gång ser vi något mer lättsamt
Kanske väljer nåt som inte vunnit en massor med priser

magiskt fint från mokkasin.com

Två arbetsdagar kvar innan helg & västkusten....lovely
Längtar att träffa vänner jag inte sett på otäckt länge
Vänner som ligger högt uppe på min topplista & därför vet att helgen blir topp
Hoppas nu att vi alla håller oss friska i dessa sjuktider så att vi kommer iväg
Brukar inte tänka så men just februari är ju en sårbar månad
Skrubbar händer & häller i oss vitaminer så kan vi bara hålla tummarna hårt

mjuk onsdag på pinterest 








1 kommentar:

  1. Tänk endast två dagar kvar på arbetsveckan. Helt magiskt. Men du....du ser väldans så fräsch ut för att vara så trött som du skriver. Kram Anette

    SvaraRadera